2015. január 2., péntek

Ki gondolná, hogy leadni egy terhet, mégha édeset is (félédeset?) ennyire felszabadító. Vagyis inkább átadtam másnak. Mostantól (legalább egy ideig) nem az én vállamat nyomja, és tudok a saját nyomorommal foglalkozni, és nem más mégjobban elkúrt életét egyengetni.

Amúgy meg csak szerintem a világ egyik legjobb filmje a Scott Pilgrim vs. the world? Oh Yeah  - NOOOO... \o/

update: oh a Magic Mike meg mekkora eyecandy. Mókusarcú Channing Tatum ahogy tekeri, holly crap. Super tv2 - you love me today, don't you?

1 megjegyzés:

  1. ohh, kéne egy tévé :DDD
    Én ezt úgy láttam moziban, hogy 8-9 2-3-4-5 gyerek mellől elszabaduló anyukával (meg én az örök szingli), háááááááááát érdekes moziélmény volt :D Én ott is Big Dick Rickybe lettem mondjuk szerelmes meg egy kicsit megint Matt Bomerbe is :D

    VálaszTörlés