2013. november 27., szerda

Annácska postjára (lényegileg a téma ez volt) hosszasan elkezdztem ott válaszolni, de inkább ide kopizom, mert engem is érdekel a téma...

Ad1, Ez a fiatalember, aki kirobbantotta ezt az ügyet, az egy sima lúzer, aki bepöccent picit bebaszva, hogy neki miért kell fizetnie. Amúgy teljességgel ostoba és nagyon nagyon idegesítő. Az a típus, aki rádragad a fesztiválon, magyaráz, majd lehülyekurváz ha otthagyod. (mondom ezt úgy, hogy egyáltalán nem ismerem, csak láttam már itt-ott nyilatkoztatni)

Ad2, Más kérdés persze, hogy a nők / férfiak közti megszokott, de nem feltétlenül 2013. kompatibilis különbségeket erre rá lehet (kellett?) húzni az ügyre, mert igen bizony itt a préda meg a belépővel a bámulásra és "prédásításra" jogot formáló (bár ez szerintem max elméletben megálló okoskodás) gondolatokat bele lehet magyarázni.

Ha nagyon cinikus és szándékosan értetlenkedő lennék, azt mondom, hogy ha én mondjuk elmegyek valahova, és a férfiember odajön hozzám, áruként rámtekintve (mert ő vett belépőt, tehát neki joga van erre), akkor én finoman közlöm vele, hogy nem jár jó úton, és ő elmegy. Az egész problémakör megszűnik. (még egyszer mondom, ezt én se gondolom komolyan ebben a formában, de értitek mit akarok belőle kihozni)

Többünk szerencséjére mi nem tapasztaljuk ezt feltétlen nap mint nap a bőrünkön, de nyilván ez egy létező, és rossz dolog. Ennek ellenére nem biztos, hogy feltétlen ez a legégetőbb emberjogi, nő/férfi jogi probléma, amit orvosolni kellene.

(tripla zárójelben szerintem a pasikat kéne beengedni ingyen, mert egy átlag szórakozóhelyen kb 100 nőre jut 5 faszi)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése