2015. július 27., hétfő

Azért jó ez a nyomorult 'on this day' app a facebookon, mert az elmúlt néhány napban megtekinthettem, hogy 7-5-4 évvel ezelőtt éppen aktuális szerelmeimmel dürrögtem online tele szivecskével meg szerelmes dalok youtube linkjeivel. És az elmúlt 1 hónapban ebből a háromból kettőnek gratulálhattam egy aranyos facebook üzenetben az esküvőjéhez, illetve a cuki gyereke születéséhez. (A harmadikról csak azért nem tudok ilyeneket, mert még nálam is sokkal elbaszottabb lélek). Szép pár voltunk...)

Kibaszottul lemaradtam a saját életemmel.

2 megjegyzés:

  1. én megláttam a fb-on az első gyerekkori fiúm és szerelmem egy képen, amint a húga (aki nálam fiatalabb) esküvőjén pózol. hát, legalább nem a saját esküvője... viszont jó ég, mikor lettek a régi fiúim pocakos, kopaszodó, középkorú férfiak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen én is mostanában elmélkedtem, amikor a tv-ben láttam az egyetemista dugipajtásom. Egyrést nagyon ronda puha undi lett, másrészt kicsit náci. Mindkettőn meglepődtem.

      Törlés