2014. november 3., hétfő

Lényeg a lényeg, megerőltettem magamat, és a héten kétszer is (!) kimozdultam programolni.

Először színházba mentem csütörtökön (?). A méltán világhírtelen Bagoly és Cica alatt azon járt a fejem, hogy ennyire vagyok én is színész. Meg azon, hogy legalább Jordán Adél kurva jól nézett ki, hamár a SZ K Tomi puha informatikussá punnyadta magát. Hát mi van itt? Radásul szar helyen is ültünk, ami csupán azért bosszantott, mert amikor vettem a jegyet teljes áron úgy egy hónapja, már alig volt hely, csak erre a csoffadék szélső első sorba. Az előadás napján meg a Ma este színház hírlevelén felfedeztem sokkal jobb helyeket. Féláron ugye. Köszönjük Emese. 
A két évvel ezelőtti szülinapomon ültem utoljára első sorba, amikor is az én drága kollégáim úgy gondolták, hogy az amúgy tök szuper egész nap méltó lezárása a Madách Színház  Csoportterápia című musical-je lesz nekem, az első sor közepéből. Konkrétan rám izzadt a Nagysanyi, amitől majdnem behánytam, de tényleg. És amúgy is kifejezetten utálom a musiceleket. Úgyhogy ezt nem tudom honnan álmodták meg.

Tegnap este meg magamat kicsípve (máramennyire) nekiindultam az éjszakának, ahol tök cukin szende szűzlánynak néztek, aki még sose volt buzibuliban. Édes volt, ahogy odacsörgött mellém, hogy ómájgád te hogy kerültél ide, hát biztos nem ezt vártad, csak a Madonna bulira jöttetek ugye, édesem, jaj hát itt mindenki buzi. Én meg pilláztam csak meg szendéztem, hogy jaj hát nemisúgy, de izé, és jó a zene. Legalább ismerős nem volt se közel se távol, hogy lebuktasson. Mindenki biztos a Confettin nyomta, vagy nemtom.

Végül is ez totál fejlődés a múltkori bulihoz képest, ahol a volt kollégával való összefutás után 2 oldalas levelet kaptam tőle, miszerint 1, ő csak a haverjaival keveredett oda VÉLETLENÜL  (nocomment) 2, nem is tudta, hogy és a csajokra bukom, pedig most, hogy így látott a natural habitatomban (ő fogalmazott így) már érti, hogy mi volt az a határozott és hangos fellépésem mindig az irodában (= butch vagyok?) Pedig cukira voltam sminkelve, és rózsaszín/fehér felszerelésben nyomtam. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése