2014. szeptember 5., péntek

Ti meddig bírjátok ki, hogy nem.szóltok.semmit?
Én tényleg próbálok jobb ember lenni, aki nem ugat bele mindenbe, aki nem okoskodik állandóan (így is állandóan okoskodok), aki nem tud mindig mindent jobban. Pedig kurvára agyfaszt kapok, mert az emberek elmondhatatlan mértékben tájékozatlanok, ostobák, érdektelenek és hiszékenyek. De kifejezetten figyelek arra, hogy most már ne én legyek az, aki mindenkit kijavít. Különösen a közeli ismerőseimmel. Így is elég gáz, hogy a legtöbbjüknél sokkal okosabb vagyok, vagy legalábbis tájékozottabb, és érdeklődőbb. (Tényleg, az csak nekem tűnt fel, hogy az embereket _semmi_ se érdekli úgy igazán? Semmibe nem mélyednek el, semmitől nem lesznek izgatottak, csak vannak a posvány szürkében.)
Szóval meddig tudtok nem beleszólni valami egetverő baromságba, amit nagyjából hetente elmondanak az arcodba? Mert én ma 2x is ilyen közel voltam (mutatom), hogy megkérdezzem, hogy te tényleg ilyen hülye vagy, hogy ez szerinted így van?
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ



1 megjegyzés:

  1. Én mindenbe azonnal beleugatok, ha szerintem hülyeség. :-)

    És igen, borzaszóan zavar, ha valakit semmi nem érdekel igazán, semmiért nincs oda. Semmiért. És egy csomó ilyen van.

    (Fél percig nyomogattam a "Nincsenek megjegyzések" sort, mire megláttam, hogy a következő sor a "Megjegyzés küldése", de nem baj, mert így legalább nem ment el a kommentem, amit véletlenül másik bejegyzésedhez írtam elsőre.)

    VálaszTörlés