2013. május 8., szerda

Ezeket én miért szeretem?
Ezt éppen Bögrétől lopva (a túl debil kérdéseket kiszedve)
Anna is csinálja meg!





2. rész: Belül.
Félelmeid: hogy ittragadok
Álom randid: bármilyen :o

 3. rész: Tegnap, Ma, Holnap.
Első gondolataid ébredés után: mikor lehet újra lefeküdni (száni)
A kedvenc testrészed máson: a szép test szép. amúgy kézfetisiszta vagyo
Alvással töltött időd: mostanában erős 5 óra
Az emléked, ami a legjobban hiányzik: emlék amire nem emlékszem, vagy mi?

4. rész: Válassz.
Pepsi vagy Cola: Coca Cola brand - de kóla sehogy
McDonald’s vagy Burger King: börgi
Egyedüli vagy Csoportos randi: mi az a csoportos randi? nyilván nem vagyok állandóan kettesben a pasimmal (ha van). randizni ketten, élni sokan.
Adidas vagy Nike: Adidas cipő, Nike sporthuházat (ironicly nekem pontosan fordítva van most a felszerelésem, de ettől még amúgy szeretem)
Csokoládé vagy Vanília: csakacsoki
Cappuccino vagy Kávé: tejeskávé (habot nemszeretem)

5. rész: Rólad.
Cigi: néha, egyre kevesebbet. de ha jólesik akkor igen
Csaj: vagyok
Pasi: nincs (?)
Valaki tetszik:  NEEM :(((

Hiszel magadban: általában igen
Hiszel abban, hogy minden egy okért történik: remélem, mert különben nagyon nyominger vagyok
Egészségesen élsz: próbálok


6. rész: Az elmúlt hónapban.
Voltál bevásárlóközpontban: voltam
Színpadon: ott is
Ettél sushit: igen
Megbántott-e valaki: azt hiszem nem (100 point for Gryffindor!)
Befestetted a hajad: nem

7. rész: Jövő.
Hány évesen akarsz házasodni: amikor el akar valaki venni
Hány gyereket akarsz: 2-3, de lassan örülni kell 1 darabnak is

8. rész: Fiúk/Lányok
Legjobb szem szín:  mindegy
Rövid vagy Hosszú haj
: rövid
Vicces vagy Komoly: balance
Belső vagy Külső: szintén

9. rész: Mit tettél.
1 órával ezelőtt:festőhengert mostam
1 héttel ezelőtt:ünnepeltem május elsejét
1 évvel ezelőtt: fogalmam sincs

10. rész: Fejezd be a mondato...
Érzem: hogy ma se fogok tudni aludni
Utálom: hogy szarminden :)
Elbújok: ha depi vagyok

11. rész: Kedvencek
Zenekar:hát mondjuk a Vad Fruttik
Előadó: nyeh.. a csonakpici :)
Szín: fehér meg a kék?
Étel: bármi a mi jó. Imádok enni (van baj)
Ital:gulity pleasure, de imádom a fantát. ássatok el.
Alkohol: fröcsi :)
Állat:kutya

12. rész: Véletlen
Mióta ismered a legjobb barátodat: rég
Mi a második keresztneved: nincsen
Izgatott vagy:már miért lennék?
Vannak elmentett üzeneteid a telefonodban: vannak, hoarder vagyok. Ráadásul, ha szontyi vagyok akkor el is olvasgatom őket, hogy érezzem a szeretetet. szánalom lvl 10000

13. rész: Csak az igazat!
Valaki megbántott az elmúlt egy hétben? nem - happy times
Ha megnézed a híváslistádat, ki az utolsó név, akit felhívtál? taxi plus (lol)
Ha visszamehetnél az időben, min változtatnál? igazából semmi fontosat. (ha a nem ittam volna meg az utolsó 4-5 jégert szombaton az nem számít)
Fáj most valamelyik testrészed? fejem kicsit
Hiszel benne, hogy a szeretet örökké tarthat? igen. ne legyünk mrá ennyire kiábrándultak :)

Neked mit kellene tenned most? dolgoznom
Mi zaklat téged? sokminden. a saját nyomorom, a szeretteim nyomora, a világ igazságtalansága.
Mondta neked ma valaki, hogy szeret? ma nem (remélem a festő nem is fogja)
Vannak testvéreid? öcsi
Utolsó személy, akivel személyesen beszéltél? a festő...
Szerinted gondol most rád valaki? nemtudom. gondol rám valaki? (nem csukolom)
Mi a legközelebbi rózsaszín dolog körülötted? az ágyneműm
Mit csináltál ma, ami felvidított? vettem festéket (omg micsoda ingertúltengéses nap)
Boldoggá tesz az életed? igen. szeretem az életemet. Minden ellenkező megnyilvánulásom ellenére jól vagyok :)
Hiányzik neked valaki? igen
Hiszel Istenben? nem
Az utolsó 6 hónapban érdekelt téged valaki? "úgy?" nem
Boldogabb vagy, mint 5 hónappal ezelőtt? december egész jó volt :)
Mikor voltál utoljára az esőn? esőn? pár napja megáztam, ha ez számít.
 Érzelmeket táplálsz valaki iránt? nem, robot vagyok (eztahülyeséget)
Milyen ebben a percben a hajad? szar. estére meg kell mosni.
Voltál már Britney Spears koncerten? igen (de minek)
Egyedül aludtál tegnap éjszaka? igen
A holnap jó nap lesz?  holnap igen, mert befejezik a festést (omg)
Jelenleg akarsz valamilyen tetkót vagy piercinget?nyelvembe néha, de már nem annyira
Mi van az ágyadon most? nincs ágyam perpillanat
Vársz valamit? aludnék :) de az esti koncit várom
Ma boldoggá tett téged valaki? que?
Kit ölelsz meg mindennap? minden nap? senki.
Szűk vagy laza ruhák? amikor le vagyok fogyódva akkor szűk :)
Milyen öltözködési stílus jön be neked?csinos, kicsit elegáns.
Ki a legjobb fiú barátod? hát most még gyászolom az előzőt (Cs.) uh még senki nem tört fel ide
Kitől kaptad az utolsó üzenetet? smst Dórikától, wacappot Katzétól
Kedvenc ruhadarabod? vettem egy ocefános blúzt, abban tetszem magamnak :)
Mikor találkozol azzal a személlyel, akit szeretsz? egyel (kettővel igaziból) este
Ha bárhol élhetnél, hol élnél? London baby
Kedvenc filmed? jó filmeket szeretem - certainly nem azok amiket mostanában Zsófial láttam :)
Vegetáriánus vagy? no way. HÚS
Mit hallasz most? elment a troli mellettem + harákol a festő
Melyik sportot szereted nézni? vizilabda
Elszoktad olvasni az ételek címkéjén a “tartalmazza” szöveget?soha
Mi a véleményed a Twilight-ról?film szar, könyv kevésbé szar
Manipulálható vagy? remélem nem
Milyen telefont akarsz? galaxy S3 <3
Szereted a klasszikus rockot? igen
Rap? nemigazán. de a kamurepre néha rákívánok
Kedvenc édesség? nem vagyok túl édesszájú. mondjuk a  bárunit szeretem :)
Fekete vs Fehér? fehér

1 megjegyzés:

  1. :D
    sztem én ezt már megcsináltam, de persze az ilyen hülyeségekben mindig benn vagyok

    VálaszTörlés