2013. február 16., szombat

Nem felejtettem ám el a boldogságtervemet...

Az első hónap felénél (ugye februárban kezdtem...) az "energia növeléséről" szól.
Lesz ez majd izgalmasabb is, de már első hónap feladatait is nehezen teljesítettem :)
 
* Feküdj le korábban
Hosszú hosszú évek óta nagyon szarul alszom, ezt több helyen megsírtam már. Amióta meg nem dolgozom normális 9-5ig munkahelyen gyakorlatilag sose fekszem lenn hajnali 2 előtt (mondjuk a 8-nál előbb nem is tudok felkelni).
* Mozogj rendesen
:D winner :D :D amióta szuper gymbunny vagyok, azóta ez nem.probléma.
* Dobáld ki, rámold át, rendezd el
Nem tudom számít-e, de ugye vettem egy szekrényt (aminek igen bonyolult összeszerelését megénekeltem Instagramon), elég jól kezdem a kidobálást is prezentálni (tegnap például a konyhaszekrényből dobáltam ki az összes régi lisztet, cukrot, fűszereket, beazonosítatlan dolgokat) Szóval ebben haladok :) Ráadásul ha végre megjön a tavasz *pretty please* akkor az egész hálószobát kidobom a vérbe, és újat csináltatok. Használható szekrényekkel, és szép ággyal. Can not wait! Mondjuk azt észrevettem, hogy ha depis(ebb) vagyok, akkor rendkívüli kupi tud elurakoldni a lakásban. Nem tud izgatni a pakolás. Az elmúlt pár napban megint le voltam kicsit konyulva, úgyhogy ezt biztos látszik a lakáson. De a nagyobb rendből nehezebb nagy kupit csinálni. Ugye...
* Oldj meg egy kínos ügyet
Ezen még dolgozom :) Mestere vagyok a kínos ügyek elkerülésének...
* Légy energikusabb
A fenti pontok betartása feltételezem ezt eredményezni. Még nem érzem, de akarom érezni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése